בר / בת מצווה

הילד או הילדה הגיעו לגיל מצוות ואתם מתכננים עבורם אירוע בלתי נשכח? בחרו ב"שהכל" להענקת אירוע בלתי נשכח לכל האורחים ובמיוחד לאהובים היקרים לכם מכל – הילדים שלכם.

תקופת גיל המצוות היא אחת התקופות המרגשות ביותר בחייכם. הילדים נמצאים על התפר הדק בין ילדות ובגרות, ואתם מתחילים לראות בבירור את איך הילד או הילדה שגידלתם, חינכתם ולימדתם הופכים להיות נערים עצמאיים, חזקים ומהממים. וזו סיבה מספיק טובה להפיק עבורם חגיגה שלא ישכחו לעולם!

אז מאיפה מתחילים?
מהדבר החשוב ביותר. האוכל כמובן ?

בחירת קייטרינג מתאים היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתצטרכו להחליט בעת תכנון האירוע. כולנו מבינים שהדבר היחיד שיזכרו וידברו עליו אחרי האירוע שלכם הוא האוכל, ולכן אתם חייבים להקפיד שהבחירה שלכם תהיה מוקפדת, מושכלת ומתאימה בדיוק לאורחים שלכם.

עם  שנים רבות של ניסיון בהענקת חוויות אירוח מושלמות לכל אירוע חשוב בחיים וליווי צמוד של מרגע בחירת התפריט ועד עזיבת אחרון הסועדים, תוך הקפדה על שירות ואוכל יוצאים מן הכלל, אנו שמחים להציע לכם כמה דגשים אליהם צריכים שלים לב בעת בחירת שירותי ההסעדה המושלמים לבר או בת מצווה:

  • אירוע מוצלח = אוכל טעים. כל מה שאתם צריכים לוודא כשאתם בוחרים קייטרינג עבור האירוע שלכם הוא פשוט- האוכל חייב, אבל חייב להיות טעים. מגוון, מלא טעמים, טרי, איכותי, רענן, וכזה שעושה לכם חשק לרקוד בכל ביס.
  • אנשים אוכלים עם העיניים. לא משנה כמה אוכל יהיה טעים, אם הוא לא יוגש בכלים מרשימים, בצורה אסתטית ומוקפדת, ובתחושת שפע אינסופי, הוא יהיה הרבה פחות מושך ומזמין. חשוב לבחור בקייטרינג שמתמחה לא רק בהכנת אוכל טעים, אלא גם בהענקת חוויה נדיבה ואסתטית בכל ביס.
  • גיוון, גיוון, ושוב- גיוון: באירועי בר/בת מצווה לרוב חלק נכבד מהאורחים הינם ילדים בררניים במיוחד. חשוב לספק מגוון אופציות טעימות ובריאות כשמרכיבים תפריט לאירוע, כדי שאף ילד לא יישאר חלילה רעב.

 

אצלנו ב"שהכל", הילד והילדה שלכם והאירוע המיוחד בחייהם יהיו הדבר החשוב ביותר עבורנו ונעבוד ללא הפסקה כדי להעניק להם אירוע חוויתי וחלומי שלא הם ולא אף משתתף באירוע שלהם ישכחו לעולם.

אנחנו כאן כדי ליצור את האירוע הכי קסום עבור הילדים שלכם. פנו אלינו ?

 

הזמינו עכשיו מגשים לבר/ת מצווה

דוגמאות לחגיגות בר / בת מצווה

webthenet עיצוב ובניית אתרים
הפריט נוסף לסל
דילוג לתוכן